19 Nisan 2013 Cuma

PEMBE PANTERİ BEN SEVDİM YA SİZ

Merhaba sevgili blog arkadaşlarım ve bloğuma gelen misafirlerim.. belki bloğuma bu ara çok sık resim ve yazı ekleme şansım olmayabilir beni mazur görün ama lütfen takip etmeyi bırakmayın.. çünkü elimde yeni yepyeni cicler örüyorum ve kısa zamanda yetiştirmeliyim bunları.. ne olduğunu merak edenler için ipucu vereyim ... kısa süre önce amigurumi oyuncaklara ilgi duyan ne kadar sağlıklı olduğunu bilen dostlarla tanıştım.. çocukları torunları için elimdeki büyük tavşanı,minik kaplumbağayı, anne kız domuzcuğu. sarı saçlı bebişi, safinaz bebişi satın aldılar.. ördüklerimin çok şık ve kaliteli olduklarını söyleyip en az 100 tane olacak bebek anahtarlık siparişi verdiler..(  yeni doğacak  kız bebekleri için ) doğum öncesi yakın olduğundan yetişmesi için örmeye başladım buraya bitince resimlerini koyarak sizlerle paylaşırım inş .. onların bitiminde kocamannn iki barbi. bir çiftçi ve birde avukat siparişim var :) yorucu olacak ama emeksiz yemek olmaz diyerek amigurumiye devam inş.. 
       Düşündümki elimde sizlerle paylaşmadığım oyuncaklarımvar bunları arada gelip yayınlamak ve  yorumlarınızı almak istiyorum.. pembe panterim nasıl olmuş lütfen  bloğu olmayan misafirlerimde yorum yazsın  ... mutlu oluyorum tüm yorumlara .. ne yapayım azcık çocuk ruhluyum galiba şımarıyorum..   :)
                           mavişimi bekleyen pembe panter onu korumak mı istiyor?  yoksa onu yemek mi ? sizcee
                                                    poza bak yaaaaaaaa .. kime pembe panter havan acaba?

Hiç yorum yok: