16 Ekim 2013 Çarşamba

YAZLIK ÇOCUK ÇANTASI

       Eskiden bizim çocukluğumuzda nerde değişik değişik çantalar takmak,bir tanesini bulsak bayram yapardık.. Şimdiki çocuklar şanslı sanırım bu tür konularda..Anneler çok becerikli örüyor veya dikiyorlar...Annesinin zamanı olmayan güzel bir kızımız için sipariş üzerine sevdiği renklerde bir çanta düzenleyip ördüm.. Güle güle kullanması dileğiyle.. 
     Sizlerde buyrun  bakalım beğenecekmisiniz.. yorumlarınız benim için önemlidir..
 



postadan önceki son halleri
yaptığım tüm ürünler ve siparişler için yorum bırakırsanız çok mutlu olurum..

  Sipariş veya sorularınız için gemicicanan@gmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...






       

2 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Hayatim bunlar cok cici olmus ellerine sağlık iyi bayralar....

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

Tşk ediyorum şekerparem.. canım öznurcum.. senin eline su dökemem :) yapmıştım yaz başında bunları ancak resimleri yayınladım .. iyi bayramlar..