15 Ocak 2013 Salı

OYUNCAK BEBEKLER ÜLKESİNDEN SLMLAR

     Hikayelerle yaşam belki bana tat veriyor  yada kendimi daha iyi ifade edebiliyorum böyle ..Elime aldığım yiyeceklerle  konuşan biriyim ben.. Sokaktaki hayvanları gözümle seven biri ..İşte böyle biri olarak ördüğüm amigurumi bebekleri yine size severek tanıtmak istiyorum.

                                                        KAKAO KIZ   
                                                  


 
   

                                                            Bebeğimizin  adı kakao kız        
..Pembe kıvırcık saçları ve mini beyaz şık elbisesi ile ışıl ışıl gülümseyen gözlerle  bakan kakao kızımız doğa yürüyüşüne çıkmış  .Elinden tutarak beraber gezmek isteyenler için http://emeksensin.com/tatlioyuncaklarim  . da sizi  bekliyor..


                                                               UZUN BACAKLIM






              Uzun bacaklı kızımıza yeni isim vermek isteyenler olabilir ama ben böyle sevdim onu.. İncecik uzun bacaklarını kıvırıp nasılda güzel oturabiliyor. Askılı mini kot eteği ve uzun çizgili çorapları modayı takip ettiğini  anlatıyor değilmi ?
                                                              DENİZ KIZI AYSU



Deniz kızı AYSUyeğenimin adını taşıyor.. Misafir olduğum gece tatlı yeğenimin ısrarları üzerine doğaçladığım ilk deniz kızım olarak  sizlere merhaba diyor  ve el sallıyor  :)

DENİZ KIZI GÜLSU  :)



                 Bu deniz kızımız  yeni .. Boyuna posuna bakmayın daha çok küçük.. sürekli gülümseyen yüzüyle kuyruğunu mutlulukla çırparak çokkkkkk denizler gezmiş ve gelmiş  ...Aysunun kardeşi olan deniz kızımız son moda mayokinisi ile yazda sizlerle yüzmek istiyor ..
                        Hadi güzel kızlar annelerinizi ikna edip benimle yüzün diyor  .Benim olsun diyorsanız gemicicanan@gmail.com  adresinden ulaşın  

        Oynayan tüm çocukları mutlu edecek bebekler ülkesinin kızlarından bugünlük bu kadar ama bitmediiiiii devamı için  bloğuma uğramaktan vazgeçmeyin ... Süprizlerim olur belki   sizler içinde :)
         Sağlıcakla sevgiyle  ve yüzünüzdeki gülümseme  ile bebekler kadar masum kalın ...
        
 

Hiç yorum yok: