19 Ocak 2013 Cumartesi

YÖRESEL BEBEK YAPTIM

    
       Zonguldak yöresine ait bir kıyafet giymiş  bir genç kızımız yeni bebeğimiz .  İnşallah
benzemiştir  yöremizi  temsil edecek nede olsa  beğenilirse .. Amigurumitr forum etkinliğinde yaptığımız herkesin yöresini temsil edecek olan bu  değişik bebeklerden benim bebeğim bu :) kusurlarım için şimdiden tüm zonguldak yöresindeki herkesten  af ola diyorum... Forum için alınan karar yün kullanma ağırlıktı o yüzden  saten kumaş giyinen yöresel kıyafetimizi tam olarak ortaya çıkarmam mümkün olmamıştır .. buyrun bebeğimize :)

   Bebeğimiz 35 cm boyunda çıkarabilir üst kıyafeti  ve başındaki yazması ile  değişik kıyafetlerde giymeye uygun örülmüştür .. satın almak veya fiyat bilgisi isteyenler  bana gemicicanan@gmail.com
adresinden ulaşabilirler



 



  










4 yorum:

gülçin dedi ki...

efsane!!!!! canımsın

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

sen benim dünyamsınnnnnnnn prensessim herşeyim iyiki varsın gülümsten yüzüm :)

rengarenghobilerim dedi ki...

Çok teşekkür ediyorum :) beğenmenize sevindim sizde çok güzel şeyler örmüşsünüz elinize sağlık.

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

tşkler ederim sizin kadar olmasada yapmaya çalışıyorum bişeyler :)