13 Şubat 2013 Çarşamba

BLOG BENİM DEĞİL Mİ? :))))))))))

Bundan bir kaç yıl önce kızım üniversiteye giderken  severek ona şapkalar çantalar takılar yapmaya başlamıştım.Bazen eskileri yenileme bazense yeni bir şeyler üretme isteği ile kızımın kullanacağı şeyleri hobi olarak yapsam da iyice çoğalmaya başlamıştı. Kızımın ve okulundaki arkadaşlarının beğenileri. Çevremdekilerin  beğenileri  en önemlisi kızımın severek kullanması beni çok mutlu ediyordu.. Bunların dışında değişik pasta börek tariflerinide öğrenmek uygulamak mutfak tutkumu artıyordu..Beğenenlere hediye olarak bunlardan yaptığım  dönemde kızımdan  bir teklif geldi.. ANNECİĞİM  SANA BLOG AÇALIM VE BECERİLERİNİ PAZARLIYALIM ...Hiç alışkın olmadığım net dünyası... Hiç alışkın olmadığım  ticari düşünceyle  bir el emeği yapmak.. Bu düşünceler beni ürküttü belkide  ...Oysa benim prensessim annesinin kendine güvendiği zaman başaramayacağı bişey olmadığını savunuyordu hep.. Kendisi de meraklıydı.. . Zincirler boncuklar ,fimo hamurları, değişik kurdeleler aldı geldi takılar yaptı okulunda sattı,, Bak ben bile okurken yapabiliyorum sende yapabilirsin diye  gaz verdi...Beraber mutfak için değişik kalıplar, şeker hamurları aldık kurabiyeler yaptık.. Anne kız eğlendik   mutlu olduk..Örgü şapkalar, fularlar, çantalardan sonra  örgü oyuncak sevdamıda gördü kızım .. Ha gayret anneciğim  bak oluyor hadi artık blog  için evet de  deyince onun çalışma azmi beni motive etme hırsı  burda olmama sebep oldu..  Ben bebeğime prensessime söz verdim... Önce kendimi ve kızımı  mutlu etmek adına açtığımız bu blog gelen konuklarımla  şenlensin istiyorum... Ziyaretçilerim olsun,yorumları olsun, paylaşımları olsun, hatta eleştirileri olsun .  Bir sürü değişik arkadaşım olsun.
       Ve becerebildiğim ürünlerimi pazarlayabilecek evim olsun istiyorum bu bloğumun,,,Bir sürü şık değişik bloglar var elbette ama benim bloğum beni yansıtmalı.. Uçuk kaçık olabilir.. Çok sade kalabilir..Aradığınız  hiç bişeyide bulamayabilirsiniz  belkide fazlasınıda ...Bazen örgülerimi. oyuncaklarımı , hobilerimi sunabilirim.Bazen beraber yapalımmı  diye sorabilirim sizlere.. Bazen sizden  örnekler sunmak isterim..Fikirlerinizi beklerim.
      Ben  biraz tatlı kaçık biriyim  aklıma gelir şiir, aklıma gelir fıkra, aklıma gelir anımı yazarım.. bunlar bizi ilgilendirmez  diyebilirsiniz ama konuklarıma ayrı kendime ayrı özel köşeler sunmak niyetindeyim ..  Tam karar vermedim...Sadece şundan eminim  ben kızıma söz verdim  verilen sözler tutulmalı  ... Hem  blog benim değilmi :))))))))))))  

    Bu yazıyı okuyorsanız burdasınız demek ki .. hoşgeldiniz sefa getirdiniz bloğuma ...

2 yorum:

zühal dedi ki...

HAYIRLI OLSUN CANAN HANIM.....

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

tşk ederim benim düşünceli sevecen arkadaşım :)