12 Nisan 2013 Cuma

ASYA ve SAFİNAZ

     
                               adım adım şekile girecek  acaba sonuç ne çıkacak ? merak edenler devamına baksın
                                                                        şekil almaya başladımı ne dersiniz?
                                                        güzelleşmek için giyinmekte lazım değilmi ?
                                                 veeeeeeeeeeeeeeeeee karşınızda ASYAAAAAAAA



                                                                   SAFİNAZZZZ  Asya'nın küçük kızı

                                         Asya ve Safinaz anne kız ne şekerler  yanılıyormuyum?
Al yazmalım selvi boylum ne güzel sinema filmiydi .. yıllar geçti hala tvde her gösterildiğinde nasıl zevkle  hevesle bakarız..Türkan Şoray'ın oyunculuğu tartışılmaz ama bu filmde katlanmış sanki..Asya adı... kıyafetleri  tam bir köy kadını...ve oğlu var filmde.. ben bugüne uyarlayarak Asya'yı daha şık şıkıdım giydirdim :) ve oğlu yerine  Safina adında bir kızı olmuş büyümüş olarak düşündüm tasarladım.. veeeee karşınıza çıkardım ... yorumlarınızı bekliyorum...

Hiç yorum yok: