4 Ocak 2014 Cumartesi

PRENSESİM İSTEDİ ANNECİĞİ ÖRDÜ

      Her gelişinde, seni her görüşümde daha çok  , daha çok nasıl mutlu ederim yavrumu kuzumu bebeğimi diyorum.. bu kez  çok yaklaşmadım sana.. sana sarılıp uyumadım özellikle ... çünkü gittiğinde üzerimde kalan kokun seni daha çok hatırlatıyor.. sana sarılmak öpmek koklamak isteğimi artırıyor ki sen çokkkkkk uzaklarda oluyorsun o vakitler de.. karar aldım seni içten sevecektim bu kez .. 
     Güzel yavrum annesinin bitanesi  ..az kaldı inş .. bu hasretlik bu özlemlerde bir gün sona erecek inş.. sen mezun oldum  anne dediğinde mutluluktan uçacam  ama anne okudum iş buldum işte hayatımı kurtardım dediğinde mutluluğum anlatılmaz olucak inş..  gelecek günler sana bana kardeşine ve bizleri sevenlere hayırlar nasip etmesini diliyorum.. .
    Bebeğim bana giderayak  bişeyler ördürme  alışkanlığı ile sen istedin ben ördüm .. güle güle iyi günlerde  giy bitanem... 




         

2 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Hayatım ağlatacan beni.... benim kızımda 9. sınıfta aça çok iyi bir okulda yatılı okuyor bu yıl, her cuma yanımda senden biraz daha şanslıyım ama ileride ne olur bilinmez.... İlk başlarda çok üzülüyodum ama sonra kendime çok kızdım evlatları çok hasta olanlar evlatlarını kaybeden anneler ne yapsın diye... çok şükür bizim ayrılıklarımız onların gelecekte çok daha iyi yerlerde olmaları yönünde çok şükür çocuklarımızın sağlıkları yerinde ve mutlular.... Rabbim evlatlarından yana acı çeken annelere sabır versin bizleride çocuklarımızla sınamasın inşallah... çok öpüyorum seni:))) benimde bu cumaya yetiştirmem gereken bir bere var bitmezse benim cadı yer beni....

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

bende tüm desteğin , güzel sözlerin için çok çok çokkkk öpüyorum seni..