25 Kasım 2014 Salı

MİNİK HELLO KİTTYLER

     Hello Kitty anahtarlıktan çantalara, kıyafetlerden duvar panolarına, oyuncaklardan süs objelerine , kapı süslerinden resimli pastalara, kadar her yerde kullanılır şirinlikte hayatımıza girdi..Bende seviyorum o sevimli şeyleri ve  anahtarlık yada magnet olarak kullanılabilecek boyutta yine sevgili Betül  hanımın isteği olarak amigurumi olarak ördüm .. Bir çok  küçük oyuncak veya anahtarlığı kendimce sayılarını doğaçladığım gibi bunuda öyle ördüm.. İlk fırsatta bunları bloğumda düzenli olarak paylaşacam..




              Sevimli hello kittylerden sipariş etmek isterseniz gemicicanan@gmail.com adresine  veya facebook sayfamdan bana mesaj yazarak ulaşabilirsiniz.. 
              Günleriniz bu şirin şeyler kadar tatlı  ve huzurla geçmesi dileğiyle...Değerli yorumlarınızı esirgemeyin :)
  

2 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Geçen hafta işlerimin yoğunluğundan blogları gezememiştim minik minik hello kity leri nasıl ördün maşallah sana... ben küçük şeyler örmeyi çok sevmiyorum hepsi çok güzel olmuşlar ellerine sağlık hayatım....

tatlı oyuncaklarım dedi ki...

hoşgeldin canım benim.. bende küçük şeyleri örerken çok sevmesem bile şirin oluşları ve fiyat olarak makul olunca müşteriye hitap ettiğinden sanırım çok örüyorum.. ve ben anahtarlıklarımın çoğunu kendimce sayılar uydurup yapıyorum .. hatta o an örerken oluşuyor bu ve kaydetmediğimden bazen birbirini tutmuyor ölçüleri ... :)