25 Şubat 2013 Pazartesi

ELİM KOLUM DÖNECEM İNŞ :)

        Biliyorum karabatak  gibiyim bir  görünüyor bir kayboluyorum bloğumda...Ben sadece blogta değil oturduğum çevremde bile öyle durumdayım bu sıralar.. Evdeyim ama öyle boş boş oturmuyorum..Örgü anahtarlıklar, değişik oyuncaklar,yazlık çantalar ve değişik bir sürü proje yapma yolundayım..Araştırmalar yapıyorum..Neleri yapmalıyım , ne kadar zamanda yapabilirim,nerde pazarlayabilirim,Bunları önce yaparak  bloğumda paylaşmak istiyorum ..Sonrada ...... bakıp göreceğiz :) İNŞ..
            Hergün o kadar çok değişik fikirler oluşuyorki kafamda ama ben onu mu denesem bunu mu denesem yapsammı derken zaman akıp geçiyor.. Yaptıklarımın hem beğenilmesi lazım ama öncelikle kullanılabilir bir ürün olması şart..Sırf yapmış olmak için yapmak istemiyorum..Bir başkasının yaptığının aynısını yapmak değil amacım benden de bir şeyler olmasını istiyorum. Birazda daldan dala uçan sabırsız yapım  olunca bana birilerinin destek vermesini arzuladım..Yaparsın ha gayret deyen kızım şu sıralar sınavlarıyla boğuşuyor olmalı kesin. ALLLAH  ONA ZİHİN AÇIKLIĞI VERSİN...Onu rahatsız edemem ama inanıyorum ki bana destek olacak eş dost akraba ve blogcu arkadaşlarım yorumlarıyla fikirleriyle yalnız olmadığımı göstereceklerdir...Her fikiri,yorumu ,eleştiriyi, satış yapabileceğim her ürün için tavsiyeyi sabırsızlıkla bekliyorum .. 
                                Sevgiyle kalın allaha emanet olun..

                     . resimsiz olmasın dedim yazımı kızım fıstık ve oğluşum maviş renk getirsin ..

Hiç yorum yok: