22 Temmuz 2013 Pazartesi

PRENSESİM İYİ Kİ DOĞDUN, İYİ Kİ BENİM KIZIMSIN

Temmuz sıcağında gün ağarırken bir melek dünyaya geldi.. Güneş bile başka parlak gelmişti o gün. Dünyaya merhaba diyen bu şirin kız için gülümsüyordu adeta.
Zamanından önce dünyaya gelen bu şirine pamuklara sarılınca lakabı prenses oldu benim için. Bana anneliği tattıran dünya güzelim. İyi ki doğdun... Nice yıllara  bitanem..
Sen çiçeğim,gül yüzlüm,mis kokulum, kış güneşim, yaz yağmurumsun.Sen mutfakta iyi bir aşçı,sporcu,dansçı,gitarcı,güçlü, mantıklı ,düşünceli,arkadaş canlısı, neşeli ve benim tatlı cadımsın...
Sen azimle gece gündüz  yılmadan çalışan başarıyı hedefleyen, akıllı bıdığımsın.Başarılarıyla kendisine ve bana gurur veren , örnek gösterilen, göğsümüzü kabartan bitanemsin..
 Sen uzaklarda iken sesine,kokuna, gözlerindeki ışıltıya hasret kaldığımsın.Yanımdayken yüzüne bakmaya ,öpmeye doyamadığım canımın içi bebeğimsin..
Sen şimdi yine uzaklardasın ve ben seni deli gibi özlüyorum.Sonra diyorum ki kendime hayır uzakta olamaz  o benim içimde kalbimin yarısı..Sen benim en değerli parçamsın  bitanem  ...
Seni çokkkkkkkkkkk ama çok seviyorum... 
Allahım seni bana verdiği için  çok mutluyum......iyi ki doğdun  prensesim, iyi ki benim  kızımsın...
 NİCE YILLARA... ALLAHIM KALBİNE GÖRE HER DİLEDİĞİNİ NASİP ETSİN...


SENİ SEVİYORUM CANIMIN İÇİ VE SEVGİYLE ÇOK AMA ÇOK ÖPÜYORUM...

Hiç yorum yok: