17 Aralık 2014 Çarşamba

DENİZCİ KIZ

    Selam olsun bloğuma gelen siz konuklarıma.. Yine çok severek ördüğüm bitince ördüğüme zahmetime değdi dediğim bir bebekle  karşınızdayım.. 45Cm boyunda 15cm eninde insanın kucağına alıp sevmek isteyeceği şirinlikte oldu bebiş.. Vucudunda ve saçında şapkasında nako pırlanta, elbisesinde alize bahar gibi kaliteli ipler kullanıldığından yıllarca tüylenme olmayacaktır.. Arkadan vidalı gözüyle ışıl  ışıl bakışı  gülümseyen yüzüyle  her çocuğun sahip olmak isteyeceği  bir bebek  ..(  kendime mi alsam dedim .. ::) ... Zaten her oyuncağım evladım gibi oluyor zorlanıyorum  satarken .Saçlarını uzun tutuyorum ki  kız çocuklar genelde onlara toka takıp,değişik elbiseler giydirip evcilik oynamayı severler diye.. Bu güzel bebişin resimlerini yayınlarken daha güzelleri sizin veya çocuklarınız olsun diyorum ..
  






sipariş vermek isterseniz e-mail veya facebook adresimden   yada burdan  mesaj yazarak ulaşabilirsiniz..Sevgiyle şeker tadında geçen günleriniz olsun.. Yorumlarınızı esirgemeyin tekrar buyurun ..:)

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel... Kim alacaksa keyifle ve severek oynayacağından eminim sevgiler