20 Aralık 2014 Cumartesi

KAYIP ARANIYOR ( WANTED )

     Bir süredir  gerek satış amaçlı gerekse hediye etttiğim bir sürü amigurum oldu.. Hepsini severek ördüm  bitince birilerine verirken bazen zorlandığımda oldu.. Ancak tek bir tanesini sadece kendim için örmüştüm.. O masum bakışıklıyla çantamın kenarında kafasını dışarı çıkarmış ellerinin biriyle  işaret eder gibi  etrafı seyrediyordu.. O kadar sevimliydi ki gören istiyordu ama ben yenisini yaparım deyip kimseye onu vermedim.. Lakin ya düştü ya    da.....:(
SONUÇTA KAYIP VE BEN ONU ÖZLÜYORUM VE DİYORUM Kİ..  LÜTFEN  GÖREN BULAN HABER VERSİN..




 Her yazımın altında sipariş alınır yazarım bilirsiniz ama bundan sipariş almıyorum .. Masum ayıcığımı istiyorum bennnn ..Sevgiyle, bu şirin şey kadar masum kalın...Hoşçakalın..


Hiç yorum yok: