13 Aralık 2014 Cumartesi

RENKLİ PALYAÇOM

   Filmlerde hep izleriz  özel doğum günü partileri olur çocukların ve ne istediklerini sorunca  gülümseyerek palyaçooooo diye bağırırlar.. Sebebini bilmiyorum ama çocuklar genellikle palyaçoları çok severler.. Belki de gülümseyen yüzlerine, belki de rengarek giysilerine belkide  o kıyafetin içinde kim olduğunu bilmeden kendilerini mutlu etmeye çalışmalarına  bayılırlar. .Bende rengarenk palyaçomla çocukların mutluluğuna ortak olmaya yeni yılda gülümsetmeye geldim :)
 





   Eğer bu palyaço benim çoçuğuma hediye  olsun derseniz face sayfam dan veya e-posta adresim dan  mesaj  yazabilirsiniz..
     Sevgiyle gülümseyen yüzünüz hiç solmasın.. Sayfamda yorum yazan yere bir kaç  kelime yazarsanız çok mutlu olurum .. )
   
 Grup Bizbize olarak yaptığımız bu güzel palyaço için tarifi ve bize her türlü desteği yapan Sevilimeeeee çokkkk tşkler ediyorum.. Seni seviyorum fıstığım :)

Hiç yorum yok: