5 Nisan 2013 Cuma

GÜZEL İZMİR

               Ben geldim  bir ay önce son yazımı yazdığım  bloğuma  ve tatile gittiğim İzmir' den  evime geri döndüm.. İzmir ruya şehir şirinmi şirin güzelmi güzel  şehirden tatlı anılarımla döndüm..Orda yeğenlerimin pc yi kullanamadığım için bloğa haliyle yazamadım çizemedim..Artık az az da olsa mümkün oldukça kendim ve ziyaretime gelen dostlarım için yazılar,resimler zamanı dedim  ve haydi bismillah  ......
      İzmir günlerimden  paylaşımlar için haydi buyrun ....



izmirin meşhur saat kulesi  ( konak)

               saat kulesinin önündeki güvercinleri yeğenim beyza ile simitle besledik :)                                       

                           İzmirde olupta  mis gibi deniz havası alıp dolaşmak isteyenlerle doluydu sahil kenarları
                bebeklerini gezdirmek veya piknik yapmak isteyenler içinde çimler biraz soğuk ve ıslak olsada  insanlar erken bahar havası içinde mesut mutlu bir gün içinde görünüyorlardı...
                                                               pamuk şekerrrrrrr isteyen varmı :)))))))
             İzmirin dağlarında çiçekler açarrrr marşını aratmayacak şekilde her cadde her sokakta mis  kokulu çiçeklere rastlamak mümkün.....
















Hiç yorum yok: