5 Nisan 2013 Cuma

KADINLAR GÜNÜ KONSERİ

            
    8 mart kadınlar gününde izmirdeydim.. kızkardeşimin evine en yakın Karabağlarda Uğur Mumcu  parkında   IŞIN KARACA konseri olacak haberi üzerine iki yeğenim ben ve kızkardeşim konser yeri parka gittiğimizde heryer dopduluydu.. Sesi o kadar kuvvetli sanatçımızı parka gitmemeden evden dahi duyabiliyorduk ancak yakından görme isteği üzerine gitmiştik.. Bu kadar yoğun kalalabalıkta yanına  yaklaşmak tabikide mümkün olmadı.. Ben şahsen onu yakından görebildim ..Sesi kadar zayıflamış güzel fiziği ve sempatik tavırlarıyla çok cana yakındı..Yeğenim Beyzanın isteği üzerine sahnenin önüne yaklaşamasakta arka kısmına geçip konserini dinlediğimiz Işın karaca ile bu yıl 8 mart kadınlar gününde hoş saatler geçirdim...         
           Tüm kadınlarımız her zaman sevgi ve saygı ile hak ettikleri değerlerle yaşaması ve yaşatılması dileğiyle......




                                                                konserin yapıldığı karabağlarda Uğur Mumcu  parkı

                                                                                   konser sahnesi arkası

                                                                          veee muhteşem ses IŞIN KARACA

Hiç yorum yok: