27 Aralık 2014 Cumartesi

KIZIMIN SÜNGER BOB SEVGİSİ VE HEDİYELERİ

        Her insanın  yaşaımnda sevdiği beğendiği ya bir oyuncak , ya gerçekte yaşayan bir kişi ,  ya film karekteri vs olur mutlaka.. Hayranlıktır, sevgidir ,beğenidir değişir ama insanı mutlu eden duygular  verdiği bellidir.. İşte benim prensesim canım kızımın deli gibi sünger bob tutkusu  var .. Cüzdanı, telefon kılıfı, yastığı, kulaklığı , havlusu , çantası , oyuncakları  aklınıza gelebilecek herşeyini seviyor elinden geldiğince alıyor.. Bende mezuniyet hediyesi  olarak bir tane  beğendiği sünger bob oyuncağını ördüm ve yüzündeki gülümseme ile memnun olmasına sevindim..

     
    Daha önce ördüğüm mini mause ve sünger bob kızıma , daha sonrada onun çocuklarına benden hediye olması dileğiyle  resimledim ..
       SENİ SEVİYORUMMMMMMMMMM annesinin en  cadısı ama en tatlısı güzel kızımmmmmmm..
Allahım seni ve kardeşini  başımdan eksik etmesin uzun ve sağlıklı ömürler nasip etsin.. Kocamannnnn öpüyorum sizi...

Hiç yorum yok: