8 Nisan 2015 Çarşamba

ERKEK ÇOCUKLARIMIZA OYUNCAKLAR

:)Aylar  oldu  ki yine yazmadım  paylaşım yapmadım ama artık beni böyle  kabul edin.. Elimde o kadar çokkkkkkkk fazla yazacak   ve resimleri olan  işler  var ki bir yerden başlayalım dedim..   Şaka bir yana  çokkkkkkk çalıştım çok...  En son yaptıklarımdan  örneklerle start verelim ..
  İzmir Behçet Uz  Hastanesindeki çocuklarımza  iki ay içinde yaptığım 100 adet oyuncağı size anlaşılır olması için kızlar, erkekler diye  ayırdım.. Önce erkekleri toplu sonra isteyen istediği modeli bulabilsin diye ayrı ayrı yayınlıyorum.. Buyrun bakalım..
 



Tüm modellerin sayıları, ebatları, ifadeleri  ruh halime göre bana aittir..Lisanslı oyuncaklar olduğu için renklerde oynama yapılmadı.. Çocuklarımızın güle güle oynaması dileğiyle...

 SİPARİŞ İÇİN:   facebook veya e-mail  adreslerinden  mesaj yazarak yada burdan yorum kısmından  ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok: